Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2011

Feel like a woman

Η Σμιλί έκαμε το θαύμα της!

Αγόρασα σμιλί, μαλλιά, επήα στη μάνα μου τζιαι λαλώ της:

- Ήρτα! Άτε μάθε με να κάμνω σμιλί.
- Μα αφού ξέρεις, έκαμνες που ήσουν στο δημοτικό! ( ντόινγκ )

Τελικά το σμιλί εν σαν το ποδήλατο. Εν το ξεχάνεις. Σε λίγη ώρα θυμήθηκα πως πλέκω.

Τζιαι άρκεψα!

Πάω σπίτι κάθομαι να βοηθήσω τον Γιο 2 με τις ασκήσεις των Αγγλικών.

- Μα .. κάμνεις σμιλί;
- Ε .. ναι!

Μετά που λίον.

- Μα έτσι εννά αρκέψεις τωρά να κάμνεις σμιλί συνέχεια;

Εμ τι εννοεί συνέχεια.... έτω ... εγίνηκεν 1 να κοιμηθώ εψές...

και σήμερα το πρωί... ε.. εν άντεξα... έκαμα 5-6 λεπτούθκια...

( Έφτασα να έρτω στη δουλειά, μεν μουρμουράς... )

Και .. έχω το τζιαι μες το αυτοκίνητο. Αν πάθω καμοιά κρίση στέρισης να μεν με βουρούν.

Ποτά, τσιγάρα τζιαι πελλάρες. Σμιλί μάνα μου.

Εν που τα πιο εθιστικά πράματα ever.

Α.. εξέχασα να σου πω ότι πλέκω το κασκόλ που έκαμεν η Σμιλί, αλλά σε εκρού, φούξια και γκρι ( σόρρυ φιλενάδα αλλά από κάπου πρέπει να αρχίσω χιχιχι ). Οκ, θέλει λίγη πρακτική μέχρι να βρω τον σωστό τρόπο να βγαίνει συγυρισμένο κι όμορφο. θα συνηθίσω :-)


Τελικά η μέρα εχτές ήταν πολλά δημιουργική. Πέρα από το σμιλί εμίλησα με μια φίλη μου ζωγράφο. Από καιρό λέγαμε να δημιουργήσουμε μαζί. Προέκυψαν διάφορα και τώρα επανήλθε στην καθημερινότητα και θα συναντηθούμε απο βδομάδας. Ελπίζω να πάει καλά. Έχει καιρό να γράψω. Το έβαλα σαν δεύτερη προτεραιότητα και έμεινε στο ράφι.

Νιώθω έτοιμη. Θυμάσαι το χτεσινό ποστ; Κανεί να είμαι παρατημένη. Ώρα να κάμνω όσα θέλω! Ξεκινώντας από το σμιλί! τι?

Καλημέρα!

9 σχόλια:

ΣΜΙΛΙ ΤΩΡΑ είπε...

Είμαι πολλά χαρούμενη για σένα! Μπράβο. Εν όντως εθιστικό εν εν; Εγώ δεν περνά μέρα να μην κάνω, ακόμη και χρόνο να μην έχω, μια σειρά θα την κάμω.

Να υποθέσω ότι πήρες άλλη απόχρωση από αυτό πήρα εγώ; Ήταν όλα τα χρώματα ωραία. Εγώ το κάνω απλό (ποδαράκι -dc).

Έκαμες με πολλά χαρούμενη!

Neraida είπε...

Καλημέρα Σμιλί μου :-)

Εσύ να δεις πόσο χαρούμενη με έκαμες! Αρέσκει μου τούτη η εθιστική διαδικασία. Και προς το παρόν νιώθω οκ τα χέρια μου. Λίγο μούδιασμα μόνο.

Ναι διάλεξα άλλα χρώματα επειδή πρώτα δεν ήθελα να κάνω το δικό σου χιχι αλλά και σαν χρώματα προτιμώ τα έντονα φωτεινά κι όχι τόσο τα παστέλ. Δεν είμαι απόλυτα σίγουρη για την επιλογή μου. Νομίζω το γκρι που διάλεξα είναι ανοιχτό ενώ θα του ταίριαζε κάτι λίγο πιο σκούρο. Δεν πειράζει. θα μάθω να κάνω επιλογές σιγά σιγά.
( θα σου φωτογραφίσω να μου πεις κι εσύ τι γνώμη σου )


Εγώ το κάνω... δεν ξέρω το όνομα χιχιχι Θα πρέπει να μου τα μάθεις :-) Το κάνω απλό. Δηλαδή ( όπως μου το λέει η μάνα μου ) κάνω ένα πόντο, πλέκω στην επόμενη τρυπούλα για δύο φορές.

Άμα μάθω τα απλά να μου κάνεις ιδιαίτερα και για τα πιο περίπλοκα :-)

Ανώνυμος είπε...

Εν εδοκιμασα να κάνω καμιάν φορά (προτιμώ το τρέξιμο )αλλά πρέπει να είναι πολλά αγχολυτικό .

Neraida είπε...

patinio,

μπορείς να το δοκιμάσεις! ποτέ δεν είναι αργά !

Είναι ένα είδος τέχνης. Δημιουργίας. Αναπτύσσεις διαφορετικές δεξιότητες.

Rania είπε...

I like the attitude!
άτε βάλε μας photo που θα τελιώσεις!

Grouta είπε...

Αδε Σμιλί? εκαμες μας ούλους σμιλοholic δαμεσα... :)

Sike είπε...

teleiaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Neraida είπε...

sike

θα κάμουμεν όπως εκάμναν οι μαμμάδες μας. Να μαζευτούμε ένα απόγευμα σε ένα σπίτι για καφέ μαζί με τα σμιλιά μας χιχιχιχι

Μάνα είπε...

ελπίζω να μεν έννε κολλητικό τούτο το πράμα. πραγματικά ελπίζω να μεν με δω με ένα σμιλί στο χέρι από βδομάδας.