Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2013

I Want It All

Τα τελευταία 2 χρόνια προσπαθώ να κρατηθώ συντονισμένη στις αξίες, τα πιστεύω, τις επιλογές μου.

Ίσως φταίνε τα φεγγάρια …
ίσως το ότι σαραντάρισα και μυαλό δεν έβαλα…
Ίσως το ότι ήθελα να Ζήσω διαφορετικά…

Ίσως το ότι ήθελα να δοκιμάσω πως είναι να ζω με το αποτέλεσμα και την υπευθυνότητα των επιλογών μου.
Όχι επειδή τις επιβάλλει κάποιος αλλά επειδή εγώ επέλεξα να κουβαλήσω το βάρος τους.

Πολύ εύκολα μπορώ να ξεγλιστρήσω από όποιαδήποτε κατάσταση.
Κυπραία + ιχθύες = το έχω στο αίμα μου.

Έχω να δηλώσω ότι εβαρέθηκα!
Θα το προσέξατε κι από τα ποστ του τελευταίου χρόνου.

Μιζέρια!

Αν οποιαδήποτε στιγμή, εκτός από σήμερα, αποφάσιζα να παρατήσω αυτή την προσπάθεια, θα ήταν λιγοψυχία.   Θα ήταν αποτυχία.

Σήμερα λοιπόν νιώθω ότι οκ, δοκίμασα, έμαθα, ταλαιπωρήθηκα.

Good!

Now I want MYSELF BACK!!!!!!!!!

AND I WANT IT NOWWWWWWWWWW!

Queen + Paul Rodgers :  I want it all

Adventure seeker on an empty street,
Just an alley creeper, light on his feet
A young fighter screaming, with no time for doubt
With the pain and anger can't see a way out,
It ain't much I'm asking, I heard him say,
Gotta find me a future move out of my way,
I want it all, I want it all, I want it all, and I want it now,
I want it all, I want it all, I want it all, and I want it now,

Listen all you people, come gather round
I gotta get me a game plan, gotta shake you to the ground
Just give me what I know is mine,
People do you hear me, just give me the sign,
It ain't much I'm asking, if you want the truth
Here's to the future for the dreams of youth,
I want it all, I want it all, I want it all, and I want it now,
I want it all, I want it all, I want it all, and I want it now,

I'm a man with a one track mind,
So much to do in one life time (people do you hear me)
Not a man for compromise and where's and why's and living lies
So I'm living it all, yes I'm living it all,
And I'm giving it all, and I'm giving it all,
It ain't much I'm asking, if you want the truth,
Here's to the future, hear the cry of youth,
I want it all, I want it all, I want it all, and I want it now,
I want it all, I want it all, I want it all, and I want it now!


4 σχόλια:

Unknown είπε...

ΟΥΦΦΟΥ...εν μπορω πιον!ενεχω ουτε λογια να σε σηκωσω!ενα απο τα ιδια τζιαι εγω.ΕΒΑΡΕΘΗΚΑ-ΕΚΟΥΡΑΣΤΙΚΑ!"κουραστικα στα ιδια να γυρναω...απ'την αρχη τα ιδια να ξεκιναω".ατε νεραιδα μου:κρατα με να σε κρατω,να ανεβουμε το βουνο!ΟΥΦΦΟΥ...

Neraida είπε...

Κούκλα μου,
εβαρέθηκα να ασχολούμαι, να σκέφτομαι, να γυρνάω στα ίδια.

Τα παρατάω και προχωρώ!

ruth_less είπε...

Τούτο το ορόσημο των δύο χρόνων ξέρω το κι εγώ καλά, δυστυχώς.
Πρόσφατα γύρισα μεγαλοπρεπέστατα σελίδα... μην σου πω, γύρισα και τον πλανήτη όλο ανάποδα!! χα χα

Προχώρα και δεν θα το μετανοιώσεις :))

Neraida είπε...

Δεν θα το μετανιώσω!

Περίμενα καιρό να έρθει η στιγμή που θα σπάσουν τα δεσμά και θα έβρισκα την ελευθερία μου και πάλι.