Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2012

Νεύρα

Το blog μου έτσι κι αλλιώς δημιουργήθηκε για εκτόνωση των νεύρων μου.

Κι έχω.

Πολλά!


Τέλoς πάντων.

Αυτό που έχω γράψει δεκάδες φορές και θα ξαναγράφω γιατί ξέρω ότι είναι ένα θέμα που δεν υπάρχει λύση, είναι το θέμα της επικοινωνίας.

- Άλλα λόγια θκιε παπά

- που σου νεφκω που πάεις

- άμα ακους πολλά κεράσια, πάρε μικρό καλάθι

κι όλα αυτά.


Κάθομαι εδώ και 1-2 λεπτά και κοιτώ την οθόνη. Ξέρω τι νιώθω. Ξέρω τι θέλω να γράψω.

Ξέρω ότι αν τα γράψω όπως νιώθω θα ακουστούν σκληρά.

Ξέρω ότι αν τα γράψω διφορούμενα όπως κάμνω πάντα θα είναι συνεννόηση μπουζούκι.

έτσι σκάω.

Ναι , έχω νεύρα.


Smile meter σήμερα 5/10 ( αν θυμάσαι είμαι ακόμα μέσα στην τρύπα στο πεζοδρόμιο. Εύχομαι ως αύριο να βγω )


edit: Ουφ ανάπνευσα. Χρησιμοποίησα την ειλικρίνια για σκάλα για να βγω από την τρύπα.

Smile meter τώρα 7/10

6 σχόλια:

Moonlight είπε...

ε ναι, ένα έντιτ πώς νομίζουμε ότι τα φτιάχνει όλα...

Neraida είπε...

Moonlight, τζιαι εγιό αγαπό σε γλικιά μου!

ΣΜΙΛΙ ΤΩΡΑ είπε...

Να μην ξαναδω το smile meter σου κατω που το 8 αλλη φορα!

Σοβαρα τωρα, τα νευρα περνουν, και εγω μια που τα ιδια σημερα, 5/10 αλλα αμα ηρτα σπιτι και ειδα τις κορασες μου, ενιωσα καλυτερα.

ΣΜΙΛΙ ΤΩΡΑ είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Grouta είπε...

Εχουμεν τιποτε λογοκρισια? Γιατι να μεν τα γραφεις οπως θελεις? Γιατι να τα γραφεις διφορουμενα?
Φκαρ τα που μεσα σου, οπως ερκουνται - τζαι σε οποιον αρεσκει...

Sike είπε...

» » » »