Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2011

Νεραϊδοκόρη

Wow!!! Wow!!! Wow!!!

Είμαι πολλά ενθουσιασμένη, συγκινημένη.

Κάτι που αναφερα κάποτε σε ένα ποστ μου είναι ότι έχω μια νεραϊδοκόρη, τη Ράνα.

Όχι δεν την γέννησα!

Πήρα το μαγικό μου ραβδάκι, έκανα τα τσιλιγκ γλιγκ γλογκ μαγικά μου και είπα:

- Θέλεις, δεν θέλεις από σήμερα είσαι κόρη μου!

Κι όπως λένε " το μήλο κάτω από τη μηλιά"
Ή το "ρούχα μαζί που πλύθηκαν κι έχουνε γίνει ροζ"
ή "καλά να πάθεις, σαν μεν κάμνεις παρέα με νεράιδες"
ή επέλλανες μας με τόοοοοσες κουβέντες για τους τέλειους bloggers και τα τέλεια blogs

η νεραϊδοκόρη μου έκαμεν μου μιαν έκπληξη σήμερα!

Έγινε blogger!!!

Yes , Yes, Yes!!!

Τώρα αυτό δεν ξέρω αν μετρά στις καλές πράξεις ( για να το συνδέσω με το προηγούμενο μου ποστ ). Ή γι αυτές που θα πάω στην κόλαση ( Αν σκεφτείς ότι με ενημέρωσε για τη δημιουργεία του με τον τίτλο: Have I lost my mind? )

Γι αυτήν δεν μπορώ να πω πολλά... ουπς λάθος.. δεν μπορώ να πω λίγα. Θα έγραφα για ώρες, μέρες.

Το μόνο που μπορώ να πω εν συντομία είναι ότι είμαι ένας από τους τυχερούς ανθρώπους που την έχω στη ζωή μου.
( I am a proud fairy-mother! )

Επέλεξε να γράφει στα αγγλικά, για τους αγγλόφωνους αναγνώστες της.
Αλλά τα σχόλια στο μπλογκ της μπορεί να είναι και στις δυο γλώσσες.

Θα χαρώ να την καλοσωρίσετε :-) για να της δώσουμε θάρρος να συνεχίσει :-)

Ράνα

6 σχόλια:

Neraida είπε...

Δεν έγραψα άρθρο ειδικά γι αυτή.

Απλά ανέφερα κάπου ότι έχω μια κόρη :-)

ΣΜΙΛΙ ΤΩΡΑ είπε...

Επηρεάστηκε από τη μαγική σου σκόνη! Να τη χαίρεσαι!

Interruptor είπε...

XAXAXAXA!!!
Efures me! PALE! Gelw apo tin prwti le3i pou diabasa mexri twra! An to i3era oti itan na en8ousiastis toso 8a ekamna ena tin imera !!!!
SMATS! SMOUTS! love you mommy!
(n itan anagki na to 3eroun ouloi oti n me to etsi 8elw p egina kori s, alla upo8etw auto einai to mono koino p exoume me tis upoloipes sxeseis manas-koris)

Neraida είπε...

xaxaxaxaxaxa
ε ναι!!! έπρεπε να είναι μια σωστή σχέση μάνας-κόρης!

Είμαι πολλά χαρούμενη που θα σε έχω κι εδώ παρέα!

TwistedTool είπε...

Να την χαίρεσαι, Νεράιδα μου!

Φαίνεστε πολλά φίλες μεταξύ σας τζιαι εν τέλειο τούτο. Συνεχίστε έτσι :)

Neraida είπε...

Ευχαριστούμε για τα καλωσορίσματα :-)

Twisted, νομίζω εν περιγράφεται το πόσο φίλες είμαστε :-) Ή μάλλον είναι από τις λίγες φορές που η φιλία μου φάνηκε λίγη σαν έννοια. Το οικογένεια ταιριάζει απόλυτα!

If you are a fairy you can easily choose not only your friends but your family also :-)