Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2010

Αστρολογικό μαγαζάκι



Στην προηγούμενή μου ανάρτηση μίλησα για εμμονές.
Κάποιες από αυτές δεν κόβονται επειδή είναι πολύ διασκεδαστικές!

Μια από αυτές είναι η εμμονή μου με την αστρολογία.
πχ. μπορεί να ξεχάσω το όνομα κάποιου αλλά αποκλείεται να ξεχάσω τι ζώδιο είναι.

Έτσι λοιπόν, είπα να ανοίξω το αστρολογικό μαγαζάκι στο blog μου.

Μπορείτε να γράψετε την ημερομηνία γεννήσεως και ώρα γεννήσεως και θα απαντήσω με ένα σχόλιο, για τη θέση των πλανητών μαζί με μια σύντομη παράγραφο με τα κύρια χαρακτηριστικά σας.

Προβλέψεις Δεν Κάνουμε, Δεν φταίμε εμείς :-)

Οι κύριοι πλανήτες είναι :

Ο Ήλιος = Το ζώδιο μας
Η Σελήνη = Ο εσσωτερικός μας κόσμος
Ο Ερμής = ο τρόπος που επικοινωνούμε
Η Αφροδίτη = ο τρόπος που αγαπάμε
Ο Άρης = ο τρόπος που πολεμάμε

Όποιος δεν θέλει να τον εκθέσω δημοσίως :-) μπορεί να μου στείλει email.

Με το καπέλο της κυρίας αστρολόγας,
Νεράιδα.

8 σχόλια:

verseau είπε...

Λοιπόν γεννήθηκα στις 27 Ιανουαρίου του 1454 (γουαου)...:P Δεν θυμάμαι πολλά από την παιδική μου ηλικία...είναι κάτι αιώνες πίσω βλέπεις...αλλά η ώρα από όσο που έχει πει η μητέρα μου ήταν 26:54 μ.μ Μην σε μπερδεύει η ώρα...είναι από τον πλανήτη μου:P..επίσης δεν είναι από αυτό το ηλιακό σύστημα κι οι πλανήτες είναι 5..οπότε άδικα παιδεύεσαι:P Θα μου πεις "και τώρα μου το λες; Γιαυτό δεν μπορώ να βγάλω άκρη μαζί σου;" :P χαχαχαχαχαχα
Τι χαρακτηριστικά να γράψεις; Θα πεις πάλι ότι είμαι όμορφος, ταλαντούχος, φωνάρα (αυτό δεν το λέμε παραέξω :P) κλπ κλπ...βλέπεις έχω το γνώθις αυτό...( πως τα λέω το ρεμάλι :) ) Κουραστικά..πάω στην Γαλάζια Θεά μου. Καλημέρα Όλγα.

Neraida είπε...

Ρεμάλι Υδροχόε!
Πες στη μάνα σου θα περάσω το απόγευμα για καφέ!

Καλημέρα.... πως σε είπαμε;;;; :-P

verseau είπε...

Θα χαρεί η μανούλα μου...να βλέπει συνομήλικες της...:-P χαααχαχααχα
Θα της πεις και το καφέ;;; :-P
Δεν είπαμε πως με λένε...αν είναι να τα λέμε όλα..δεν θα μείνει τίποτα να πούμε κατ' ιδίαν ;-):-D

Neraida είπε...

Άσε, το λέω άψογα το φλυντζάνι!
Ειδικά αν έχει λουλουδάκια απ΄ έξω!

Τι συνομήλική της;;;;;;;;

Ένα αιώνα της ρίχνω! Α! Σε παρακαλώ! Ταχω καμάρι τα χρονάκια μου!

Ανυπομονώ τότε να σου διαβάσω το χέρι σου , κατ΄ιδίαν :-P

verseau είπε...

Θα πρέπει να ψάξω να βρω που έχω βάλει τα φλυτζάνια του καφέ του 17ου αιώνα..:-P

Συνομήλικη ...συνομήλικη...Αν γεννήθηκα το 1454...εκείνη γεννήθηκε το 1102...οπότε τι έναν αιώνα την περνάς;; :-P

Έτσι όπως το πας σε λίγο θα μου πεις "Έλα να σου διαβάζω και την πατούσα" :-P lol lol lol χαχαχαχα

Neraida είπε...

Την πατούσα θα σου την διαβάσω, μόνον αν χορεύεις άψογο αργεντίνικο τανγκό! Αλλιώς... δεν...!

verseau είπε...

Μια δοκιμή θα σε πείσει! Τα υπόλοιπα άστα επάνω μου. Για να σου φύγει η περιέργεια όμως, ξεκίνησα να κάνω μαθήματα στις αρχές του 08. ;)
Μάκια :)

Neraida είπε...

Όλα αυτά τα χρόνια που είμαστε φίλοι, με εντυπωσιάζει ένα πράγμα:

Ο συγχρονισμός μας!

Κι εγώ τότε ξεκίνησα μαθήματα :-)

Μάκια επίσης!