Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2010

Εμμονές

Αυτές τις μέρες "ασχολούμαι" με τις εμμονές μου.
Όλα εκείνα που "έχω καθορίσει" να συγκροτούν την "Νεράιδα", την "Όλγα", τον "άνθρωπο".
Το ένα μετά το άλλο όλα εκείνα που "κατάφερα" ανατρέπονται.
Και μένω με μια τρύπα στο νερό.

Και επειδή ζώδιο του νερού γαρ και μανιώδης αστρολόγος ( κρίμας τα λεφτά που χάνω επειδή δεν το "εξασκώ" το "επάγγελμα" ),

άρεσεν μου το Νερό.

Για μένα είναι το πρώτο συνθετικό της λέξης νεράιδα.

Τα τελευταία δέκα χρόνια προσπαθώ να μάθω να βάζω όρια.
Με βάση τη λογική κτλ άρχισα να ζυγίζω τα πράγματα που θέλω, να βλέπω το κόστος
απόκτησης αγαθών ( υλικών, ψυχικών, πνευματικών ) και να επιλέγω αν θέλω κάτι.
Ακόμα άρχισα να αποκτώ αίσθηση του κινδύνου ( πράγμα άθλος για ένα ψάρι που ζει στο "σύννεφό" του).
Άρχισα να τρέχω με λιγότερη ταχύτητα στους δρόμους, δεν πίνω αν θα οδηγήσω,
σκέφτομαι διπλά αν θα αρχίσω μαθήματα π.χ. καταδύσεων αντί να πω το γνωστόν "σικιμέ".

Τους τελευταίους μήνες πάλευα με την έννοια της εμπιστοσύνης.
Είχα βάλει "συρματομπλέγματα" στα Δικά μου!
Κι άρχισα να μαθαίνω την έννοια δικό μου ( που ποτέ δεν έκανε νόημα ουσιαστικό για μένα ) , άρχισα να νιώθω για πρώτη φορά ότι : χμμμμ εν καλά να λαλείς ΈΧΩ κάτι δικό μου. Τούτον που λαλούν συχνά "Get a life", I got it!!!!

Μέχρι που η Ζωή αντέδρασε!

- Δεν με έχεις!
- Πως τολμάς να λες ότι you got me!, stupid girl!!!!
- Τώρα θα σου δείξω!

Έτσι λοιπόν, έφερεν με στο σημείο να λαλώ : "σικιμέ"!
( εν που τες πιο όμορφες εκφράσεις, πρέπει να είναι τουρκικής προέλευσης )

Έτσι:

- Εμπιστεύομαι ότι έρθει ( πρόβλημαν τζίνου που το έπεψεν κατα δα )
- Εν έχω στόχους ( ο καιρός των τοξοτών πέρασεν, έχουμεν αυτόματα όπλα τωρά )
- Άπλα, ξάπλα και ανάπαυση ( Τον τίτλο της "Miss Χουζουρίας" δεν θα μου τον πάρεις με τίποτα, ακούεις ξεμαλιασμένο ξωτικό;;;;;; )
- Δεν θέλω να προστατεύω τους άλλους από τον εαυτόν μου ( Ε! κανεί! εβαρέθηκα. Αφού ότι τζιαι να κάνω πάσειν τζιαι βρίσκουν το κουμπούι που γράφει:
"Μην το πατήσεις, θα εκραγεί". )
- Θέλω πολλες πολλες πολλες πολλες ώρες μαζίν μου ( Είμαι πολλά ενδιαφέρον άνθρωπος , ναι ναι! αμφιβάλλεις;;; )
- Κάτω το άγχος! Ναι στην αναισθησία! ( λαλείς να αναρτήσω έναν φούξια πανώ έξω που το σπίτιν μου;; )
- Ελεικρίνεια ( Σέξυ τζιαι όποιος αντέξει ) ( ουπς εν πάει το σχόλιον αλλά "σικιμέ!")

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ακούεται σαν μανιφέστον!

Καλή επιτυχία!

30 του Σεπτέβρη τι λέει η αστρολογία;

Neraida είπε...

Ζυγούλη ε; !
Χμ! Ενδιαφέρον....

Νομίζω εν που τα πιο παρεξηγημένα ζώδια επειδή δεν τους αρέσει να τσακώνονται ενώ μέσα τους έχουν αρκετή δύναμη. Και πάνω από όλα τους αρέσει η κοινωνική ζωή. ( Καλά, θα σταματήσω να σου λαλώ να μην ασχολείσαι με τα θέματα του τόπου, έπεισες με )

Για τα περαιτέρω, παρακαλώ, email me, μαζί με χρονολογία γεννήσεως ( μεν κρίψεις χρόνια γιατί θα τα σαντανώσουμεν τα άστρα ) και αν τύχει να έχεις ώρα γεννήσεως θα μας βοηθήσει περισσότερο.

Ανώνυμος είπε...

Νερόν, νερόν, κρατεί τα όλα, μα δέν καταλάβει πως τα κρατεί, τζιήνον κυλά απτόητο.


διάσπορος

Neraida είπε...

Διάσπορέ μου,
κυλά μέσα μου,
κυλά γύρω μου,
κυλώ μαζί του.

Θα καταλάβω τι έχει μέσα του σαν/αν φθάσω σε όχθη.

"ξεμαλλιασμένο ξωτικό" είπε...

Μην ανησυχείς, καλή μου!
Όσο κι αν προπσπαθώ, δεν μπορώ να σε περάσω στα χουζούρια!!! :-P
Άλλωστε άλλος τίτλος μου πάει εμένα ;-)