Πέμπτη 20 Αυγούστου 2009

Και η μαγεία συνεχίζεται...

Η μέρα σήμερα κουβαλάει μια περίεργη αύρα.
Φαίνεται κάποια νεράιδα ευχήθηκε για μένα.
Να είμαι καλά!
Να είμαι χαρούμενη, γεμάτη αγάπη από πολλά άτομα γύρω μου.

Να σκεφτείς, συνάντησα μια παιδική φίλη που ήρθε για διακοπές από την Αγγλία.

Εκεί μεγάλωσε.

Ερχόταν κάθε καλοκαίρι κι έμενε στη θεία της κοντά στο πατρικό μου.
Την περιμέναμε γεμάτοι χαρά κι ανυπομονησία.
Ένα χαρούμενο κορίτσι, όλο γέλια και νάζι.
Η ίδια ήταν και σήμερα κι ας περάσαν τόσα χρόνια.

Γυρνούσαμε στις γειτονιές και βράδιαζε να μπούμε σπίτι.
Απολαμβάναμε την προφορά της και τις λέξεις που έλεγε με αστείο τρόπο.
Νιώθαμε περήφανοι που την κάναμε παρέα.
Ήταν το κορίτσι από την Αγγλία! Κάτι ξεχωριστό.

Ένιωσα και σήμερα περήφανη που είναι φίλη μου.
Μα σήμερα ξέρω τους λόγους....
Είναι μια αγνή ψυχή, ένα ντόπρο πλάσμα, ξέρει την αλήθεια και δεν διστάζει
να την ξεστομίσει.
Έχει μια καρδιά γεμάτη καλοσύνη και αποδοχή
και τρελό, απίστευτο χιούμορ. Κρατούσα την κοιλιά μου από τα γέλια
όση ώρα ήμουν μαζί της.

Είναι όμορφα να έρχονται πίσω αναμνήσεις... μα πιο πολύ όταν συνοδεύονται
από μια σφιχτή αγκαλιά, όπως ακριβώς μ' αρέσει, κι ένα φιλί στο μάγουλο!

2 σχόλια:

b|a|s|n\i/a είπε...

δείξε μου τους φίλους σου να δω ποια είσαι. ;)
είναι όμορφα όταν οι όμορφες αναμνήσεις διατηρούνται στο πέρασμα του χρόνου το ίδιο όμορφα.

Neraida είπε...

xaxa λες να της μοιάζω;;; :-)

Οι παιδικές φιλίες έχουν αγνότητα.
Είναι φυλαγμένες στην καρδιά μου σαν φυλακτά. Συνδεδεμένες με ανεμελιά και παιγνίδι...