Δευτέρα 10 Αυγούστου 2009

Αναμονή.

Περιμένω!
Μου είπες πως θα μου στείλει κάτι!
Δεν ξέρω τι!
Το μόνο που ξέρω είναι ότι είναι όμορφο και καλοδεχούμενο.
Σταλμένο με καλή καρδιά.
Νιώθω χαρούμενη.
Μ' αρέσει να περιμένω.
Η αναμονή είναι ηδονική και εθιστική.
Η φαντασία μου ταξιδεύει... σε εκείνη τη στιγμή που θα έρθει το γράμμα.
Σίγουρα θα έρθει!
Το είπε!
Πιστεύω κάθε του λέξη.
Φυλακτό θα το έχω.
Μια ακόμα σημαντική στιγμή της ζωής μου.
Όμορφες στιγμές οι εκφράσεις συναισθημάτων. Δημιουργούν εκρήξεις μέσα μας.
Και χαμόγελα.

Θα στείλω κι εγώ κάτι σαν ανταπόδωση της χαράς.
Δεν του το έχω πει.
Επειδή ... δεν το έχω ακόμα.
Περιμένω κι αυτό το Κάτι!
Αύγουστος. Ο μήνας της αναμονής!
Το Θέρος.
Θα θερίσω τους καρπούς των κόπων μου και θα του στείλω έναν.

Δεν χρειάζεται πολλά η χαρά για να έρθει...
Να "σκαλίζουμε" το χώμα της ζωής μας, να φυτεύουμε, να δημιουργούμε...
και να χαρίζουμε τους καρπούς....
Είναι σαν να χαρίζουμε τον ιδρώτα, τον κόπο, την αγάπη, τη στοργή, το δάκρυ
που ποτίσαμε το "δέντρο".....
Δεν χρειάζεται πολλά η χαρά για να έρθει....

Δεν υπάρχουν σχόλια: