Τρίτη 5 Μαΐου 2009

Ακόμα... 15 πράγματα που ίσως δεν ξέρετε για μένα....

Είπα να συνεχίσω τις αποκαλύψεις σε πιο ... πρακτικό επίπεδο.

1. Όταν φοράω το πρώτο μανίκι της μπλούζας μου, σκέφτομαι: "Πότε θα έρθει το καλοκαίρι για να φορώ μπλούζες αμάνικες;;;;"

2. Δένω πρώτα το αριστερό παπούτσι μιας και είμαι αριστερο-τίμονη.

3. Έχω το κινητό μου στο αριστερό αυτί, με όποιο χέρι κι αν το κρατάω.

4. Μ' αρέσουν τα κουτάκια. Προσπαθώ να βάλω τα πάντα ( υλικά και συναισθήματα ) σε κουτιά ( βλ. ταξινόμηση ).

5. Έτυχε να κλαίω για μέρες επειδή η κομμώτρια άλλαξε την κόμμωση μου.

6. Φοράω ένα δακτυλίδι το οποίο αγόρασα με τον πρώτο μου μισθό σαν μαθήτρια.

7. Παθαίνω συχνά σαρδάμ όταν μιλάω.

8. Μ΄αρέσει να κάθομαι σε σκαλοπάτια, πεζούλια, τραπέζια, στο έδαφος, σε γρασίδι, στην άμμο.

9. Δεν φοράω τζιν.

10. Κάποτε έστειλα ένα κάκτο για δώρο γενεθλίων σε κάποιον που μου άρεσε.

11. Μ' αρέσει να κάνω σκασιαρχείο.

12. Αγαπημένη φράση : Δεν μας παρατάτε!

13. Μ' αρέσει να κρατάω σφικτά το χέρι σε αγαπημένα άτομα.

14. Έγραψα το πρώτο μου παραμύθι, ένα απόγευμα που ήμουν μπερδεμένη, μετά από εισήγηση μιας φίλης στο να βρω τρόπο να εκφραστώ.

15. Στα ερμάρια της κουζίνας μου θα βρεις πάντα : μπισκότα και farine lactee.

( κι όπως καταλάβατε : γουστάρω τρελά να παίζω με τα χρώματα )

4 σχόλια:

dokisisofi είπε...

Είχα κι εγώ μανία με τα κουτάκια μέχρι που είδα την ταινία cube :PPP
Μάρεσε αυτή σου η ανάρτηση, πιο προσωπική και καθημερινή..
Από το αυτόματο στο ενσυνείδητο, και από την συνείδηση στο είναι λοιπόν...
Καλό μας μεσημεράκι....

νηφάλια είπε...

pws ginete na men foris jean!?! wow!!

k edw iparxi i mania me ta koutakia..mesa sta koutia omws to xaos:P

heron είπε...

Χμμ...είναι και κάποια για σένα, που τώρα έμαθα, αλλά αυτό που ήξερα σίγουρα, είναι που σου αρέσει να παίζεις με τα χρώματα ;-)

Neraida είπε...

Κάτι που σίγουρα πρέπει να μάθετε για μένα είναι ότι είμαι λιγάκι απρόσεκτη και έβαλα κατά λάθος μετριασμό σχολίων χιχιχιχι.

νηφάλια, καλωσόρισες!

Δεν φοράω τζινς. Όπως λέμε: Θα κόψω τον καφέ :-)

Ξεκίνησε από το ότι προτιμούσα πιο μαλακά υφάσματα και τελικά κατέληξε στο ότι δεν με εκφράζει το τζιν κι ετσι Δεν αγοράζω.

Απλό είναι!

Φοράω μακό, κολάν, φόρμες όταν θέλω να φορέσω κάτι άνετο.