Τρίτη 19 Δεκεμβρίου 2017

Άσχετα.... πριν το τέλος της χρονιάς!

Καλημέρα σου! Καιρό είχα να σε ζαλίσω με τα δικά μου, τα άσχετα και τα ασυνάρτητα.
Ξέρω, σε έχω τρελάνει με τις ανακοινώσεις για τις εκδηλώσεις που μου αρέσουν ή που συμμετέχω.
Σήμερα, μιας και η συννεφιά με εμπνέει, μιας και με τσίλλησε και το πάπλωμα και άργησα να ξεκινήσω τη μέρα, μπήκα σε μια πιο εσωτερική διάθεση ( όχι ότι βγαίνω ποτέ, τέλος πάντων ).
Την περσινή χρονιά είχα βάλει σαν στόχο να δοκιμάσω την αυτοπειθαρχία.
Έχω να σου πω με υπερηφάνεια ότι απέτυχα παταγωδώς!
Κάποια πράγματα ή τα έχεις ή δεν τα έχεις. 
Κι άμα έχεις και φτερά, καταλαβαίνεις πόσο ξένες είναι κάποιες έννοιες.
Αυτό που κατάφερα, όμως, είναι να κάνω ένα βήμα πιο μέσα.  Να κατανοήσω καλύτερα τον εαυτό μου.
Να βρω σωστότερες λέξεις κι έννοιες που να χαρακτηρίζουν τον τρόπο που λειτουργώ.
Κι ο δικός μου τρόπος έχει την περιγραφή : I do things in my way.
Θα ήθελα να σου γράψω περισσότερα.  Όμως, θα γίνω αόριστη και θα νιώσεις ότι λέω βλακείες.
Το μόνο συγκεκριμένο που έχω να σου πω είναι πως προσπαθώ αυτές τις μέρες να απομονώσω την παρέμβαση από άλλα άτομα που επηρεάζουν τη σκέψη, τη διάθεση και το συναίσθημά μου.  Μιας και δεν μπορώ να το αποφύγω, να το χειριστώ.  Όπως, μια στάλα μπλε μελάνι που στάζει στο νερό και το χρωματίζει.  Αν υπήρχε ένας μηχανισμός που να παγώσει/απομονώσει την μπλε στάλα και να την βγάλει από το δοχείο, το νερό θα συνέχιζε να είναι καθάριο.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: