Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2016

Ο Σκούφος του Άη Βασίλη!



Είμαι ενθουσιασμένη!  Από χτες, έχω στα χέρια μου το δείγμα για το νέο μου χριστουγεννιάτικο παραμύθι, "Ο Σκούφος του Άη Βασίλη". Την υπέροχη εικονογράφηση έχει κάνει η Χρίστα Δαμιανού Σταύρου!

Με εκπλήσσει το ότι, όσα βιβλία κι αν εκδώσει ένας συγγραφέας, έχει πάντα την ίδια αγωνία, για να πάνε όλα καλά.  Και ο ενθουσιασμός, όταν πάρει στα χέρια του το βιβλίο που έχει φανταστεί, δεν περιγράφεται!

Περιμένουμε τα βιβλία σε ένα μήνα περίπου... όμως ο Πούπη, ο μικρός μου ήρωας, έχει αρχίσει να ψάχνει αγκαλίτσες για να τον ζεστάνουν και να χαρίσει το νάζι και την τρυφερότητα του.

Μιας και πλησιάζουν οι γιορτές κι όλοι έχουμε να κάνουμε δωράκια σαν άτομα ή σαν σχολεία ή νηπιαγωγεία ή σαν ομάδες... αν θυμηθείτε τον Πούπη μου και θέλετε να τον γνωρίσετε, στείλτε μου ένα μήνυμα στο neraida.asteriou@gmail.com

Να μην ξεχάσω να σας πω ότι μπορώ να προσφέρω κι ένα θεατρικό, βασισμένο στο Σκούφο του Άη Βασίλη, που είναι ιδανικό για χριστουγεννιάτικη γιορτή!






7 σχόλια:

TwistedTool είπε...

Το έχω κρατήσει στα χέρια μου, το μετροφύλλισα, ξέρω και κάποια αποσπάσματα και οφείλω να αναφέρω ότι είναι μια εξαιρετική δουλειά, με διδακτική και πολύ ενδιαφέρουσα ιστορία, εξαίσια και ζωντανή εικονογράφηση και ποιοτική και προσεγμένη σελίδωση/βιβλιοδεσία. Ιδανικό χριστουγεννιάτικο βιβλίο για παιδάκια (κάθε ηλικίας)!

Εύχομαι κι από εδώ ό,τι καλύτερο, αγαπημένη!

Υ.Γ. Πότε θα μου δώσεις τα λεφτά που συμφωνήσαμε για τα καλά λόγια που είπα; :D

Neraida είπε...

Στην επόμενη μας συνάντηση θα έχω και το φακελάκι μαζί μου :-)

Σε ευχαριστώ ΤΤ! Να σαι καλά! Η βοήθεια σου είναι πάντα πολύτιμη!

Menelaos Gkikas είπε...

Αγαπητή Νεράιδα. Συγχαρητήρια. Καλοτάξιδο το βιβλίο σου! Φέτος τα Χριστούγεννα ελπίζω το μήνυμα της αγάπης να μας κάνει να συνδυάσουμε το μεγάλο με το γαλήνιο...! Πολύ αξιόλογος φαίνεται ο Πούπης σου! Θα προτιμήσω να αγοράσω το βιβλίο σου από βιβλιοπωλείο.

Neraida είπε...

Σε ευχαριστώ πολύ Μενέλαε! Τελικά τον αγαπώ πολύ πολύ τον Πούπη!

patinios είπε...

Καλοτάξιδο Όλγα μου ,εύχομαι να χαρίσει χαμογέλα και προβληματισμό σε όλα τα παιδιά

Neraida είπε...

Σε ευχαριστώ πολύ Κώστα μου! Το έχω εμπνευστεί από κάποιες όμορφες στιγμές που είχα με τα παιδιά μου. Μου θυμίζει την παιδική τους ηλικία. Φυσικά η ιστορία δεν έχει να κάνει με την έμπνευση. Μόνο οι ήρωες. Θα ήμουν πολύ χαρούμενη αν ο Πούπη αφήσει την αγάπη του σε κάποιες οικογένειες!

heronaki είπε...

Καλώς το δέχτηκες το νέο σου παιδάκι!
Να είναι καλότυχο, πολυταξιδεμένο και πολύχρωμο!!!

Ό,τι καλύτερο εύχομαι!!!