Τρίτη 1 Ιουλίου 2014

Ogni diavolo ha il suo posto

Εδώ και μέρες, είχα πει ότι θα κάνω ένα πόστ αφιέρωμα στο 100 μέλος του μπλογκ! 
Έτσι… για το καλό!
Επίσης εδώ και λίγο καιρό, μετά το πάσχα συγκεκριμένα, έχω σαν υπογραφή σε email μου το :
Ogni diavolo ha il suo posto. ( γνωμικό δικής μου επινόησης σε μια εμπνευσμένη-λιώμα στα νεύρα στιγμή.  Κάθε διάολος έχει τον τόπο του ).
Δεν ξέρω τι έκανε το σύμπαν και πως τα ανακάτωσε αλλά μου προέκυψε...
όχι διάολος 
.
.
.
.αλλά 
.
.
.
.

Τρίολος! 


Αμάνα μου!

Καλωσόρισες Τριολούδιν!

Σε διαβάζω κατά καιρούς… Δεν ξέρω πολλά για σένα.  1-2 σημαντικά όμως!

Έχεις θέματα με τις ταμπέλες και γι αυτό σου χαρίζω μερικές!






και έξτρα bonus για την υπομονή...
.
.
.
.
.










3 σχόλια:

bulby είπε...

PLEASE! εγώ φταίω που ήμουν το 99 XD

Neraida είπε...

Χαχα θες κι εσύ αφιερωμα δηλαδή; εσύ τώρα έχεις άλλους λόγους να χαίρεσαι.

Triolouin είπε...

Ντροπή μου, τώρα το είδα. Σε διάβαζα όμως από πρίν κυρία μου! Σ'ευχαριστώ! Εσυγκινήθηκα γιατί μόλις είχα πάρει ένα πολύ άσχημο σχόλιο από κάποια. Τρελλό γέλιο! Μου έγραψε κάτι, την έγραψα και'γω και έχουμε αλληλογραφία! Λοιπόν, παίρνω τον πρώτο μακρυμάλλη! Το σύμπαν συνομοτεί! Πίσω σου μ'έχεις! Φιλιά πολλά!