Τρίτη 11 Ιουνίου 2013

Όλα καλά!

Όλα καλά!

ουφ! Βαθειά αναπνοή.

Ήθελα να γράψω πως νιώθει κανείς άμα περάσει ένα πρόβλημα υγείας , πάνε όλα καλά και μετά πρέπει απλά να κάνει εξετάσεις ρουτίνας.  Εύκολη διαδικασία αλλά υποβόσκει ένα άγχος.  Αλλά δεν έχω το κέφι τώρα.  Όλα καλά με τον υπέρηχο οπόταν δεν θέλω να μιλώ γι αυτό.

Ήθελα να γράψω για τα μπλογκς. Για το ότι είναι δικαίωμα μας να γράφουμε, να εκφραζόμαστε, να εκτεθόμαστε, να βγάζουμε τα σώψυχά μας αλλά βαριέμαι.

Θα ήθελα να γράψω ότι αύριο έχω ραντεβού με την κομμώτρια για να διαλέψω χρώμα για τα μαλλιά αλλά θα το αφήσω να δείτε το αποτέλεσμα.

Φιλάκια!

8 σχόλια:

Moonlight είπε...

Ωχ, πάεις για το ροζ; :p
Κι εμείς είχαμε κάτι θέματα με ένα υπερηχογράφημα αλλά θα ξεκαθαρίσει το πράγμα σε μερικούς μήνες που θα επαναληφθεί η εξέταση. Το σίγουρο είναι ότι το άγχος δεν έχει θέση σε έτσι θέματα, αφού μόνο χειρότερα μπορεί να τα κάνει. αποφασιστηκότητα και δύναμη και ψυχικό σθένος χρειάζεται.
Φιλιά! :)

Neraida είπε...

:-P
Φτάνει να μη σκεφτώ κάτι! Νεράιδα είμαι! Να ξέρεις όμως ότι έλαβα σοβαρά υπόψην τη γνώμη σου και σκέφτομαι να αλλάξω το βασικό χρώμα των μαλλιών για να δένει με το ροζ.

Εύχομαι να πάνε όλα καλά με τις εξετάσεις.
Σίγουρα το άγχος τα προκαλεί όλα και δεν πρέπει να αγχωνόμαστε, αλλά έλα που το μυαλό δεν μένει ήσυχο και ανησυχεί.

Πρασινάδα είπε...

Εγω ΔΕΝ θα ηθελα να πω οτι αυτη την στιγμή διαβάζω σε τρωγωντας ενα κομμάτι κέικ! :Ρ

Ατε αναμένουμε!! :)

Για τα αλλα χαιρομαι που ολα καλα! :)

Neraida είπε...

Θέλωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω

Moonlight είπε...

Χαίρομαι! Είμαι υπέρ του ροζ, απλά όχι του συνδυασμού! Άτε πες μας τι θα κάμεις!

Neraida είπε...

Δεν θα τα έκανα όλα ροζ.

Μου αρέσει ο συνδυασμός.
Κι αν δεν λυπούμουν το μαλλί μου θα έκανα κάτι τέτοιο.

http://www.thezooom.com/2012/10/7353/

θα κάνω τις κάτω άκριες ροζ και το υπόλοιπο κάτι σε μελί σκέφτομαι. θα επιλέξω και θα δείτε το αποτέλεσμα.

Unknown είπε...

τα μαλλια πογιατιστα οτι χρωμα σου ερτει...η υγεια σου με ενδιαφερει.ολα καλα λοιπον!χαιρομαι...χαιρομαι...χαιρομαι...και οι εξετασεις καλα θα βγουν.ατε αρχισε το καλοκαιρι...φως και χρωμα αγαπημενη μου...μονο αυτα!

Neraida είπε...

Αγκαλιές δυνατές Μια μου!

Ναι όλα καλά με την υγεία μου. Δεν έχω άλλες εξετάσεις σύντομα. Ίσως σε 1-2 χρόνια για θέμα ρουτίνας! Να σαι καλά που με νοιάζεσαι.

Όσο για το μαλλί... όπως το είπες! Για άλλα πήγαινα, άλλα μου ήρθαν!