Τετάρτη 23 Μαΐου 2012

Στολή

Είναι φορές που σκέφτομαι τη στολή του Αντίχριστου και ζηλεύω.

Αν μπορούσα θα αγόραζα ένα νεραϊδοφόρεμα και ένα ζευγάρι νεραϊδόφτερα.

Να τα φοράω συνέχεια.  Όχι συνέχεια. Στο σπίτι δεν θα τα φορούσα. Ούτε όταν ειμαι με άτομα που με ξέρουν και με αγαπούν.

Θα τα φορούσα έξω.  Όταν είμαι με όλους αυτούς που ονομάζονται άνθρωποι.

Για να θυμήσω ότι δεν ανοίκω. Δεν έχω κοινή λογική.  Δεν είμαι κορίτσι ( ούτε κοτζιάκαρη :-P ) .

Είμαι νεράιδα.

Ζω στον κόσμο μου.

Λειτουργώ με τους κανόνες μου.

Και δεν επιτρέπω σε κανένα να υποθέτει ούτε τι σκέφτομαι, ούτε τι νιώθω.

Δεν με πειράζει που μου φορτώνουν τα λάθη τους.  Γι αυτό υπάρχουν άλλωστε οι νεράιδες.

Απλα καμοια φορά πονάνε οι φτερούγες.

Και δεν έχω τη δύναμη να πετάξω και να χαρίσω νεραϊδόσκονη.

Ούτε να σηκωθώ από το πληκτρολόγιο που με αποκοιμίζει και να πάω να απλώσω τα ρούχα.

Και να πλύνω κατσαρόλες και να σιδερώσω.

Μου αρέσει να σιδερώνω.

Όπως μου αρέσει να είμαι διαφορετική.

Για να μην ανοίκω.  Δεν ανοίκω.  Είμα ελεύθερη και υπάρχω.

Κάτω από ένα καταγάλανο ουρανό.

Κι όλος ο κόσμος είναι δικός μου.

Μην μου φορτώνετε άλλο τη μαυρίλα και τα λάθη σας.

Βαρκ, απλά Βάρκ ( as Sike says ).




12 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

http://cl.jroo.me/z3/2/d/B/d/a.aaa-Fairy-guy.jpg

Interruptor είπε...

Agapoula mou 3erw oti i gkrinia (=I apeleu8erwsi arnitikwn apo4ewn) einai meros tis diadikasias alla 8elw na sou pw tin gnwmi m. Magkia den einai na ziseis e3w apo ton kosmo i mesa se auto dixnontas tou perifronisi (I already tried that). Magkia einai na eisai diaforetiki, na aplwneis rouxa, na siderwneis, na toys akous kai na 3ereis pws 8a mporouses na tous dior8wseis i na boi8iseis kai mesa apo ola auta na fainete i stoli s as shiny as ever.
PS:1.I neraidoskoni sou aplwnete eite to 8eleis eite oxi kai einai panta ais8iti.
2. Ena shopping therapy in search of new awesome "stoles" panta kamnei kalo.

Interruptor είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Neraida είπε...

Invictus

Εν τέλεια!!! Ήταν δυνατόν να μη μου βρεις εσύ στολή! Μη σου πω ότι με το ρυθμό που πάω θα είναι στα μέτρα μου!

Αγαπούλα μου, don't worry.
Η εξωτερίκευση σκέψεων είναι μέρος διαδικασίας.
Είναι όμως κι ένα test process. Έχω την τάση να μην γράφω στο μπλογκ όταν νιώθω να πνίγομαι ή να νιώθω αρνητικά και ήθελα να το δοκιμάσω. Είναι ένα είδος όπως λέμε "λιγότερο κατεργασμένα δημητριακά".
Τώρα για αυτούς που περιφρονώ... δεν είναι η μάζα των ανθρώπων.

Είναι μια τάση που έχω τα τελευταία χρόνια. Μια λογική! Εφόσον, έχω υπέροχα άτομα κοντά μου ( όνόματα δεν λέμε χιχιχι ) θα ήταν άδικο γι αυτά τα άτομα και για μένα την ίδια, να κάνω παρέα με άτομα που με χαλούν.
Όχι ότι τα απορρίπτω σαν άτομα, αλλά ρε φίλε, ας βρουν άλλη παραλία να παίξουν.

Nonis είπε...

σοβαρά τωρά...
εν φορείς στολή???

έχω πρόβλημα καλό...
γιατί εγώ θορώ σε να εχεις πάντα φτερά τζαι ένα μαγικό ραβδί... :ρ

πρέπει να πάω να τσιεκάρω την μυωπία μου... :ρ χαχαχαχαχ

Neraida είπε...

Να πάεις να πάεις!
Αλλό λίον εννά μου πεις ότι φορώ τζιαι φούξια κορώνα στο κεφάλι μου!

Κύριε ελέησον πιον

:-P

Mana είπε...

εν πιστεύκω ότι χωρούν οι λέξεις αρέσκει μου τζαι σιδέρωμα στην ίδια πρόταση.

Neraida είπε...

Μάνα , εφύρτηκες; Είσαι καλά;

ruth_less είπε...

Προσπαθώ να (σε) φανταστώ νεράιδα με φτερά τζιαι να σιδερώνει...
Μα πόσο παραμυθένια αυτά τα παραμύδια που μας γράφεις!! :))

Άρεσε μου κυρίως (μεταξύ άλλων εννοώ) το "για να μην ανοίκω, δεν ανοίκω, είμαι ελεύθερη και υπάρχω"... Θέλω τζι εγώ...

Neraida είπε...

xaxaxaxaxa ruth_less
σαν να μεν κολλα το νεραϊδέ με το σίδερον έννεν; χμμ

Η φράση που απομόνωσες είναι όλο το νόημα / συναίσθημα της ανάρτησης. Τα υπόλοιπα είναι φλυαρία :-)

Grouta είπε...

Χρειαζομαι μια καλη νεραϊδα για το σιδερωμα τωρα που σαστηκε ;)

Neraida είπε...

Γρούτα, έρχομαι πετώντας