Τετάρτη 29 Ιουλίου 2009

Ρολόι




Οι δείχτες φεύγουν από την πλαστή θέση τους. Πετάνε τα νούμερα στον αέρα.
Αλλάζει η ζωή και οι μέρες μου.
Το ρολόι υπάρχει. Ρευστό κι άμορφο απορροφά τις στιγμές μου.
Πετάω τους δείχτες μακριά.
Κρατάω τα νούμερα να μου θυμίζουν την υπόσταση του χρόνου.
Σπρώχνω την αυγή. Διαμαρτύρεται, γκρινιάζει.
Τη βάζω στη θέση που μου ταιριάζει.
Κοιμάμαι μεσημεριανό ύπνο τα μεσάνυχτα κι άλλαζω τα ημερολόγια και το χρόνο.
Τα πάντα ρει...
Ρευστός ο χρόνος στην παλάμη μου σαν πλαστελίνη.
Ο δικός μου χωροχρόνος.
3 εποχές ο χρόνος μου...
Διώχνω για πάντα την κακή συνήθεια του χειμώνα...
Σπάει η παγωνιά τους λεπτοδείχτες.
Κι η άνοιξη χαμογελά η ώρα 3 τ' απόγευμα.

6 σχόλια:

Argyrios G. είπε...

ekei pou eisai kala kaneis kai dioxneis ton xeimona...
ego eixa apodrasei gia 3 bdomades sto kalokairi,
ma tora piso stin xore pou isos exei mono dio epoxes,
fthinoporo kai xeimnona...
tora se ena teleios fthinoporino skiniko...
me vroxi..gkri kai 15 bathmous...
kalo vradi,
argyris

Neraida είπε...

Kalo vradi apo ti thermi Kypro ...
kontevei mesanixta kai einai toso zesti! As einai kala i kourasi pou tha me kanei na koimitho amesos.

leo na eksostrakiso gia panta ton xeimona. alloste ston topo mou... einai toses liges oi pragmatikes xeimoniatikes meres...

Argyrios G. είπε...

apo tin mia kala tha kaneis na ton eksostrakiseis...
apo tin alli kai o xeimonas exei tin goiteia tou...
kali ksekourasi...

Ανώνυμος είπε...

Αγαπώ τον χειμώνα! Μην μου τον στενοχωρείτε!
Η άνοιξη χαμογελά 3 το απόγευμα μετά από μια δυνατή καταιγίδα, με τη γη να μουλιάζει και το ουράνιο τόξο να δεσπόζει στον ανατολικό ορίζοντα!

heron είπε...

Τα ρολόγια του Dali μου αρέσουν πολύ. Δεν ξέρω τι ήθελε εκείνος να δείξει. Εμένα μου θυμίζουν να μη δίνω σημασία στο χρόνο.

Ωστόσο, είναι ωραίο να ζούμε όλες τις εποχές. Ο χειμώνας έχει πολλές ομορφιές. Μην τον εξοστρακίσεις!!!

Υ.Γ. Τσάμπα σου πλέκω κάθε χρόνο ζακετάκια??? :-P

Neraida είπε...

strovolioti και heron,

είμαι σίγουρη ότι μπορείτε να δώσετε στο χειμώνα όση αγάπη δεν μπορώ εγώ.

Δεν θέλω να τον στεναχωρώ... αλλά δεν βρήκα τον τρόπο να τον αγαπήσω, όπως του ταιριάζει.

Δεν τον εξοστρακίζω από τις ζωές σας ή από την ύπαρξη την ίδια... μόνο από τις ψευδαισθήσεις στο μυαλό μου. Ίσως κάποτε του φτιάξω μια καινούρια εικόνα.

Τα ρολόγια του Dali ήταν πάντα εικόνες που μου άρεσαν χωρίς να μου λένε κάτι. Μέχρι χτες που άλλαξα τις ώρες, τον τρόπο που αντιλαμβάνομαι τον χρόνο... Κι όταν είδα αυτό το ρολόι.... έκφραζε τις σκέψεις μου...