Παρασκευή 13 Ιουνίου 2014

Επάγγελμα και συνήθειες

Τελικά το επάγγελμά μας επηρεάζει την προσωπικότητά μας.
Δεν ξέρω αν είναι λόγω προσωπικότητας που διαλέγουμε την συγκεκριμένη κατεύθυνση
ή αν η καθημερινή τριβή μας αλλάζει.

Για παράδειγμα,

έχω φίλες δασκάλες που άμα θα μου εξηγήσουν κάτι θα το κάνουν όσο πιο λιανά γίνεται και θα το επαναλάβουν για να είναι σίγουρες ότι κατάλαβα.

Εγώ πάλι σαν ΙΤου και σε ομάδα που χειριζόμαστε συχνά errors, κάνω μονίμως consistency checks.
( Έλεγχος συνοχής είναι η μετάφραση; )

Δηλαδή, όπως ένα πρόγραμμα για να δουλέψει χρειάζεται να υπάρχει συνοχή στις αλλαγές που έγιναν, να μην αφήσουμε κάτι πίσω και να υπάρχουν προσβάσεις όπου χρειάζεται...

Έτσι, κι ένας άνθρωπος, αν θα τον πάρω σοβαρά, πρέπει να ξέρει τι λέει και να μην είναι τη μια έτσι και την άλλη γιουβέτσι.  Ή αν θα είναι γιουβέτσι ας χρησιμοποιήσει την ίδια σάλτσα όπως τις φορές που είναι έτσι για να υπάρχει συνοχή.

Εσύ τι ... κουσούρια κουβαλάς;

9 σχόλια:

Πρασινάδα είπε...

Τζαι εγω παντα θελω control samples to make sure the result is true!Εννοείται το επαγγελμα μας επηρεαζει την προσωπικότητα μας....οξά εν λογω προσωπικότητας που εθκιαλεξαμε το επαγγελμα;;; Μαλλον τουτα τα 2 εν δύσκολο να διαχωριστούν!

Sike είπε...

χμμμμ βέρι ίντρεστιγκ...

Νομίζω έχεις δίκαιο, ότι το επάγγελμά μάς μας επηρεάζει. Εγώ ήμουν πάντα λακωνική, πάντα μου έθελα να λαλώ κάτι μία φορά και ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΜΟΝΟ, ΧΩΡΙΣ υποστηρικτικές παντομίμες (my word is enough), και ο άλλος να το πιάννει που τη μισή. Μετά που εδιετέλεσα καθηγήτρια για κάποιο διάστημα, διαπίστωσα ότι άρχισα να λέω μια κουβέντα 2-3 φορές και με διαφορετικούς τρόπους ΣΥΝ χειρονομίες, για να σιγουρευτώ ότι το κατάλαβαν. Έμεινεν μου τσας αήπιν αλλά επανέρχομαι στην πρώιμη μου κατάσταση σιγά σιγά.

Ina είπε...

Εξαιτίας του χαρακτήρα μου, επέλεξα το επάγγελμα μου και κάποια χρόνια μετά μπορώ να πω με σιγουριά ότι με έχει επηρεάσει.Π.χ. τα όρια της υπομονής μου έχουν επεκταθεί κατά πολύ και έμαθα ότι εκτός από τον ευθύ τρόπο να πεις τι θέλεις, έχει και άλλους το ίδιο ξεκάθαρους.

Neerie είπε...

εγώ πολλές φορές μιλώ δικηγορίστικα αλλά φταιν οι ταινίες!

η δουλειά μου εν με επηρέασε νομίζω αλλά πράγματι εν πολλά ενδιαφέρον θέμα

Joy Tears είπε...

Πολλά ενδιαφέρον! Εγώ κάμνω πολλά check lists, σκέφτουμαι αναλυτικά, γράφω για να μεν ξιχάννω, ελέγχω προυπολογισμούς...προχτές που επήαμε στον παιδίατρο κι είχα μια λιστούδα με τα πράματα που ήθελα να ρωτήσω εσχολίασε μου το κι ερώτησε με με τι ασχολούμαι! Οπότε όντως επηρεάζει μας η δουλειά, κάμνει μας να σκεφτούμαστε με συγκεκριμένο τρόπο και στην υπόλοιπη ζωή μας!

Ουφ! είπε...

είμαι υστερική με τους αριθμούς τζαι με τες λίστες. η δουλειά μου δεν έσιει σχέση με αριθμούς ή λίστες αλλά επροσάρμοσα την. μήπως εν γι αυτό που είμαι άνεργη;!

Unknown είπε...

Εμμμ...το "ανεργη για χρονια" μετρα οξα εν μπαναλ???

Neraida είπε...

Χαχα εν πολλά ενδιαφέροντα όσα εγράψετε! Αρεσκει μου άμαν παρατηρούμεν τες συνήθειες μας. Οι άνεργες μάλλον μου απειλούν τον τίτλο της βασίλισσας της Χουζουρίας!

astronaftis είπε...

Σίγουρα το επάγγελμα επηρεάζει τον τρόπο που σκεφτόμαστε, συμπεριφερόμαστε και μιλούμε. Εκαταλάβετέ το ή να το ξαναπώ;