Τρίτη 27 Απριλίου 2010

Έκλεισε ο κύκλος...

Είμαι αγχώδης.

Είμαι τελειομανής ( με την έννοια ότι θέλω να γίνουν τα πάντα με τον τρόπο μου )

Αυτό με βάζει πολλές φορές σε διαδικασία να παγιδεύομαι σε ένα κύκλο.

Ή καλύτερα να κρατάω ένα λουρί και να προσπαθώ να το κάνω κύκλο.

Να παιδεύομαι, να σκέφτομαι τα αρνητικά και τα θετικά.

Να με πιάνουν οι ανασφάλειες και να βρίσκω την ευκαιρία μιας και μπήκα στο χορό,

να χορέψω.

Δηλαδή, να μην μένω σε αυτό που έχω να αντιμετωπίσω αυτή τη στιγμή αλλά να

σκάβω μέσα μου, να βρίσκω παλιές ανασφάλειες και να τις ανασύρω.

Και όταν κλείσει ο κύκλος , φιουυυυυυυυξ

ΑΝΑΚΟΥΦΗΣΗ!

14 σχόλια:

verseau είπε...

Μικρά βήματα κάθε φορά να κάνεις για να μην χάσεις τίποτα. Αλήθεια πόσα σκαλοπάτια ανέβηκες; ;-)

Neraida είπε...

axxaxaxaxa
xaaxxaaxxa
xaxaxaxaxaxa

Ρώτα τον Moon_Angel και τον ntelirio που ακόμα κρατάνε τη σκάλα ! :-)

verseau είπε...

Σε εξιτάρει τελικά να σου κρατά ο Angel και ο ntel την σκάλα...:-P
χαχαχαχαχα

Neraida είπε...

Απίστευτα!!!

Ποια γυναίκα δεν θα ήθελε δυο παίδαρος στο πλάι της για να της δίνουν ασφάλεια;;;;;

Αλλά το συναίσθημα είναι αμοιβαίο αν λάβεις υπόψη τις μίνι φούστες και τα μακρυά μου πόδια.

:-P

verseau είπε...

Πως είχα την εντύπωση ότι την σκάλα την κράταγε ο TrojanHorse? :-P

Ποιες μίνι φούστες? αφου με μαγιό κυκλοφορείς :-P χαχαχαχαχαχα

Neraida είπε...

Πιιιιιιιιιιιιιιιιι

Το γήρας ουκ έρχεται μονον....

Το μαγνήσιο για την μνήμη το παίρνεις ή το αντικατέστησες;;

Ο Τρογιαν ειναι άλογος βρε , το μεταφορικό μου μέσο...

Όσο από μόδα... άσε παίρνεις απροβίβαστο....

verseau είπε...

Έχουμε μπερδεψει τα μπουτια μας...το horse σε παει στο moon για να δεις τον ntel :-P lol

Ποιο μαγνησιο? Ααα λες αυτο που σου δανεισα και ακομα να μου το επιστρέψεις :-P χαχαχαχα

Όσο για την μόδα έχεις δίκιο...δεν τα πάω καλά. Σαν αγγλοσυνηθισμένος χρόνια τώρα φορώ σκωτσέζικο κιλτ :-P:-P
χαχαχαχαχαχαχαχαχα

Neraida είπε...

Το ξέρω καλέ μου ότι ζηλεύεις και ΔΕΝ το παραδέχεσαι!

δεν πειράζει... δεν παρεξηγώ... καθόλου :-P

verseau είπε...

Ζηλεύω? (χαχαχαχαχα σορρυ με επιασε νευρικο γέλιο) ουυυυυυ ναι ναι...:-P Να ζηλέψω τι? Τα φιλαράκια μου? Άλλο πάλι και τούτο!

Υ.Γ. Ακόμα γελάω!:-P LOL

Neraida είπε...

ναι ναι γέλα!!!

κάθαρμα :-P

Δεν εμπιστεύομαι τη σκάλα μου στα στιβαρά σου μπράτσα, που να κτυπιέσαι στα πατώματα :-P

christos είπε...

Eγω μονο για τις μεταφορες ειμαι????

verseau είπε...

Έλα βρε Χρήστο που έχεις και παράπονο...δεν φτάνει που κουβαλάς μια νεράιδα ΘΕΑ στην πλάτη σου...κάνεις και τον δύσκολο! :-P

χαχαχαχαχα

Ανώνυμος είπε...

Ενταξει δεν λεω,αλλα ελπιζω να μην μου ζηταει αποδειξη για την μεταφορα :P

Neraida είπε...

Χρήστο μου,
μόνο εσύ ξέρεις πως είναι να σε... καβαλάει μια νεράιδα...


Κι άσε τον Θοδωρή να λέει....