Παρασκευή 14 Μαρτίου 2014

Και γράφει ο ποιητής...

Και γράφει ο Ποιητής

"Γιατί η ευτυχία είναι επιλογή
και βρίσκεται σε κίνηση".

Κι εγώ να μένω
μετέωρη
ανάμεσα στις επιλογές μου.

Να βλέπω όσα εξοστράκισα από τη ζωή μου
και να συνειδητοποιώ ότι αυτή η εξορία
σημαίνει μετάβαση στο κενό.

Αποκλεισμός.
Σε ένα χώρο χωρίς κίνηση.

Και το σώμα αρχίζει να κλωτσά
και οι σκέψεις προσπαθούν να αποδράσουν.

Να ξαναβγούν όλα στο δρόμο
να τρέχουν, να κινούνται, να γυρίζουν γύρω από το κέντρο μου.

Κι ας είναι η κίνηση να περάσει πάνω από βράχια,
βουνά, πηγάδια και βυθούς.
Να οδηγήσει μόνο στην ευτυχία...

Τρέχω ελεύθερα...
Ποιητή!

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πολλή ταλέντο με την ποίηση στην μπλοκόσφαιρα. Τέλειο Νεράιδα μου.

"Κι ας είναι η κίνηση να περάσει πάνω από βράχια,
βουνά, πηγάδια και βυθούς.
Να οδηγήσει μόνο στην ευτυχία...

Τρέχω ελεύθερα... Ποιητή

Μακάρι

Neraida είπε...

Είμαι πολλά χαρούμενη για την αλληλο-έμπνευση που επικρατεί στην μπλογκόσφαιρα!

Μακάρι - twice!

Maria Fe είπε...

Ποσο όμορφο...

patinios είπε...

Όλο εκπλήξεις έχω της τελευταίες μέρες!!! Πολύ όμορφο
ειδικά το τελείωμα του
"Κι ας είναι η κίνηση να περάσει πάνω από βράχια,
βουνά, πηγάδια και βυθούς.
Να οδηγήσει μόνο στην ευτυχία...

Τρέχω ελεύθερα... Ποιητή