Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2012

(Σ)Τα Τρία μου


Τρία πράματα που θα ήθελα να κάνω πριν πεθάνω :

1. Να μάθω να κάμνω γεμιστά. ( τζιαι να τα πετυχαίνω )
2. Να μάθω Ιταλικά, να πάω Ιταλία, να ερωτευτώ ένα Ιταλό
καλλιτέχνη και να ζήσουμε για πάντα ευτυχισμένοι στη
Φλωρεντία. ( τζιαι ύστερα εξύπνησα )
3. Να ζήσω!

Τρία άτομα που έχω αγαπήσει πολύ :

1. Νεραϊδόπαιδο 1
2. Νεραϊδόπαιδο 2
3. Νεραϊδόκόρη

( Εγώ χαζομαμά;;;; Εν η ιδέα σου )

Τρεις αξέχαστες στιγμές της ζωής μου :

1. Η γέννηση του Νεραϊδόπαιδου 1
2. Η γέννηση του Νεραϊδόπαιδου 2
3. Όταν ήρτεν ο τυπογράφος και γέμισε το σαλόνι με κιβώτια
γεμάτα με το πρώτο μου βιβλίο.

Τρία πράγματα που κοιτάζω σε ένα άτομο :

1. Το ζώδιο του :-P ( Τζια μεν μου πεις ότι εν φαίνεται )
2. Τα μαλλιά του ( Μανίες τι να κάνουμε )
3. Κάμνω του ένα γενικό consistency check κι αναλύω τα errors
( IT syndromes! Damn it ! )

Τρία πράγματα που δεν μπορώ χωρίς αυτά :

1. Γλυκίσματα/σοκολάτες κτλ. ( μια φορά έκαμνα μιαν ειδική
διατροφή τζιαι άντεξα ΕΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΜΗΝΑ χωρίς ζάχαρη!
Δεν θα το ξανακάμω! Το υπόσχομαι )
2. Το αυτοκίνητο μου ( Μα… να κάτσω σπίτι;;; εγώ;;; χωρίς μέσο
άμεσης διαφυγής;;; είσαι καλά;;; )
3. Το μαλακτικό μαλλιών. ( !!! )

Τρία πράγματα που απεχθάνομαι σε ένα άνθρωπο :

1. Να προσπαθεί να ασκήσει εξουσία πάνω ΜΟΥ.
2. Να εισβάλλει στο χώρο / «χώρο» ΜΟΥ.
3. Να αγγίζει τα πράματά ΜΟΥ.

( τι είπες; Εγωίστρια; Καθόλου! Σκέψου το ;-) )

Τρία πράγματα που δεν θα ήθελα να μου συμβούν :

1. Να με απαγάγουν εξωγήινοι.
2. Να μου κάνει πρόταση γάμου ο Σάκης.
3. Να μετακομίσει η Νεραϊδοκόρη στο φεγγάρι ( είπαμε ως το
τέλος της γης τη βρίσκω αλλά σε άλλα εδάφη αδυνατώ ).

Τρία μέρη που θα ήθελα να επισκεφθώ :

1. Να ξαναπάω Ιταλία
2. Να ξαναπάω Πράγα
3. Να ξαναπάω Ιωάννινα.

( από ανοιχτό πνεύμα, πιιιιιιιιιιιιιιι )

Τρία επαγγέλματα που θα ήθελα να κάνω :

1. Χορεύτρια σε καπαρέ ( ντόινγκ )
2. Ταξιτζής ( κάμνω ήδη practice )
3. Ψυχολόγος ( Ήταν να αυξηθεί η κίνηση στις πρώτες βοήθειες)

Τρία ψέματα που έχω πει κατά καιρούς :

1. Α μα έστειλες μου μήνυμα; Ου εν το είδα!
2. Εννά πάω 5 λεπτά τζιαι να έρτω. (Τούτον εν τζιαι εν εσκεμμένο
ψέμα. Απλά ξεχνιέμαι τζιαι έρκουμε πίσω σε 5 ώρες)
3. Όχι ρε. Τίποτε εν έκαμα. Ήμουν ούλλον το σ/κ σπίτι.

Τρία πράματα που δεν θα έκανα ποτέ στη ζωή μου :

1. Να σφάξω ( εννοείτε κοτόπουλο κτλ ). Θα γίνω χορτοφάγος
στη περίπτωση που δεν έχω άλλη επιλογή.
2. Να εκθέσω οτιδήποτε θεωρώ προσωπικό μου ( εννοώ εκείνο το
1% που έμεινε :-P )
3. Να στερήσω σε κάποιον το δικαίωμα οποιασδήποτε ελευθερίας
του.

Τρεις φοβίες μου :

1. Φοβία μεταβατικού σταδίου. ( σε όποια μορφή κι αν
είναι το μεταβατικό στάδιο. Είτε είναι διαδρομή Κόρνου –
Αραδίππου που κάμνω για πρώτη φορά. Είτε είναι από την
συναισθηματική μου ασφάλεια – Στην άβυσσο της ψυχής. Εν
με φοβίζει η άβυσσος. Φοβίζει με η μετάβαση )
2. Υψοφοβία ( Μα να οδηγώ πάνω στα κατσάβραχα και να
σκέφτομαι αυτοκίνητα να πετούν;;; έλεος ! )
3. Εν έπρεπε να δω τη σκηνή του psycho ( νομίζω ) με την
κουρτίνα και το μαχαίρι στο μπάνιο. ( λαλείς να αλλάξω
κουρτίνα; )

Τρία πράματα που μου έμαθε η ζωή :

1. Όλα περνάνε.
2. Το κέηκ γεωγραφίας γίνεται καλύτερο με kerrygold unsolded
butter. ( Αχάπαρη Σόρρυ ρε! )
3. Το σύμπαν συνωμοτεί υπερ μου ( ακολουθεί attached
20σελιδο έντυπο με αποδείξεις ) ( Μάνα, δικαιούσαι να
ανατριχιάσεις )

Τρία λάθη μου :

1. Μα ποια λάθη σιορ;;;;;;
2. Μα ποια λάθη σιορ;;;;;;
3. Μα ποια λάθη σιορ;;;;;;

Οκ πάμε πάλι :

1. Αυτοί που νομίζουν ότι ξέρουν τα πάντα εκνευρίζουν εμάς που
τα ξέρουμε ( ξερόλας ).
2. Είμαι απόλυτα απόλυτη. Που για τους άλλους είναι σπάσιμο
νεύρων. Για μένα είναι : Αυτό είμαι κι αν δεν σου αρέσει
πρόβλημά σου.
3. Ξεχνώ να κλείνω τα αυτιά μου. Κι επηρεάζομαι. Αυτό με
αποσυντονίζει και χάνω τους στόχους μου.

Ευχαριστούμε που μας προτιμήσατε!

13 σχόλια:

Grouta είπε...

Γεμιστα! Σιγα το πραμα! Καμνεις την γεμιση των κουπεπιων τζαι γεμωνεις τοματες, πιπερκα, ο,τι θελεις τζαι βαλλεις τα μες την κατσαρολλα. Προσθετεις νερο.

Οταν ψηθει το ρυζι, αν εσχει πολλυ ζουμι ακομα,... σιονωνεις το :Ρ (οϊ α?)

the Idiot Mouflon είπε...

Χμμμ εν κάμποσα τα... τρία σου!

Neraida είπε...

Κόρη Γρουρού,
αφού εν τα πετυχαίνω. Να εν ψημένα καλά, να μεν ξεράνουν πουπάνω τζιαι να μεν έχουν πολύν νερό κτλ κτλ

Ηλίθιο Αγρινό,
Η να έσhιεις ή να μεν έσhιεις :-P

Grouta είπε...

Ε εν τζαιρος νομιζω, να γραφτουμεν στα εντατικα μαθηματα μαγειρικης της Αχαπαρης :ΡΡΡ

Neraida είπε...

xaxaxaxaxaxa Ε νομίζω! Αν και δεν υπάρχει περίπτωση να την ανταγωνιστούμε, τουλάχιστον να βελτιωθούμε κάπως :-)

Sike είπε...

το πρώτο σου τρίτο εν το καλύτερο όλων (μας) by far

Πρασινάδα είπε...

Τρία μέρη που θα ήθελα να επισκεφθώ :

1. Να ξαναπάω Ιταλία


Tουτο εν σοκαριστικό! Μετα την 2η απάντηση στην 1η ερωτηση εν το επεριμενα!

Υ.Γ. Unsolded? :Ρ

TwistedTool είπε...

Πέρκει γιάνεις :p

Εσκέφτηκες να μεν λούννεσαι; Γλυτώνεις τζιαι νερό τζιαι τον φόον!

ΣΜΙΛΙ ΤΩΡΑ είπε...

Ένα μήνα χωρίς ζάχαρη! Εδοκιμασα το μα δεν τα κατάφερα.

Rania είπε...

χορεύτρια σε καπαρέ!!! love it..πώς δεν το σκέφτηκα?!!

Neraida είπε...

Sike, μα ενόμισες... ; ! τι τα εχουμε τα χρονάκια στην πλάτη! Κάτι μάθαμε. Έστω, κι αν από πάντα ήθελα να ζήσω όσα ήθελα!

Twisted! ts ts ts
Εννοείται ότι εννά λούνουμαι! Ειδικά τώρα που εμπήκα τζια σε suicidal mode...

Πρας,
Την πρώτη φορά προφανώς πήγα με λάθος άτομο στην Ιταλία ...

Ράνια,
Άτε κόρη! Να κάμουμεν καριέρα στο καπαρέ που θα είναι πατρόνα η Αχάπαρη :-P Καλά δεν το σκέφτηκες ποτέ όντως;;; another ts ts ts

Σμιλί,
έπαιρνα κάτι βιταμίνες κτλ που έκοβαν την όρεξη για γλυκό. Είπαμεν : Never Again!

Nonis είπε...

το όνειρο μου είναι να ζήσω Φλωρεντία... :ρ
ιταλικά ξέρω, ή μάλλον έξερα αρκετά καλά, πριν τα ξηχάσω τέλια... :ρ

επίσης ζηλεύκω την τρίτη αξέχαστη στιγμή της ζωής σου... :ρ
(εννοείται ότι οι άλλες εν πιο σημαντικές στη ζωή μας, αλλά προς το παρών εν τες θέλω.. :ρ)

κανόνισε να μεν λούνεσαι τζαι ενά γινείς πιο φοητσιάρικη που τον Τ. Τ. (if that's even possible... :$) χαχαχα :ρ

Neraida είπε...

Noni,
όχι όχι όχι εν θα σε βάλω μες τα σχέδια μου! Μπορείς να έχεις όλα τα υπόλοιπα αλλά εν είσαι γνήσιος Ιταλός :-P

Άντε και στις δικές σου αξέχαστες στιγμές!!!

Ποιο φοητσιάρικη που τον Τ.Τ.;;;; Τωρά βάλλεις μου υψηλούς στόχους!!!
Αλλά αν δεν λούνουμαι πως θα γίνω χορεύρια σε καπαρέ;;;