Δευτέρα 14 Μαΐου 2012

Βρέχει...

Βρέχει ευτυχία...
το γέλιο ταξιδεύει στις ψυχές μας...
σκουντουφλάει σε ένα λάθος γράμμα στο τέλος της καρδιάσ.
Σωπαίνει γλυκά και χώνεται στα μάτια σου.
Γλυστράει πυκνά και βγάζει φτερά.
Κι αν σαν απόψε σε κράτησα βρέφος στην αγκαλιά μου...
κι αν με ανέβασες ακόμα πιο ψηλά
βόλτες με πήγες σε αστέρια κι αεροπλάνα
μες τα δικά μου πλάνα να κάνω σκανδαλιές.
Και αν με γνώρισες μόνο για μια μέρα
κι αν έμενα δίπλα σου για μια ζωή.
Μες τα παλάτια του μυαλού μου είσαι τώρα.
Κι αυτή η νύχτα είναι τόσο αληθινή.
Έχεις χαθεί στον κόσμο της συνήθειας κι έχεις ξεχάσει πως να είσαι παιδί.
Μ' απόψε γεννήθηκε του ήλιου μου η μέρα
κι ας είναι μονάχα μια τρελή στιγμή.

6 σχόλια:

ΣΜΙΛΙ ΤΩΡΑ είπε...

Είσαι χαρούμενη και φαίνεται.Πάντα τέτοια!

Καλή σου μέρα!

Neraida είπε...

Ναιιιιιιιιιιιιιιιιιιι
Είμαιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι

Και μου φαίνεταιιιιιιιιιιι

Έχω ένα τεράστειο χαμόγελοοοοοο

Το smile meter έσπασε τα όρια του :-)

Καλημέρα Σμιλούα μου :-)

Nonis είπε...

:)

υ.γ. τιβιτιγκλόν....

Neraida είπε...

xaaxxaxaxaxaxaxaxaxaxaaxa

ειμαι σίγουρη ότι άκουσαν 3 γραφεία πιο κάτω το γέλιο μου :-)

Ανώνυμος είπε...

Αλλάξαν σου τα χάπια πάλε; :Ρ

Neraida είπε...

axxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaaxxaaxxaaxa

ναι ρε ινβ

Κάθε λίον αλλάσουν μου τα αλλά εν με πιάνουν.
Εν τζιαιρός να με κλίσουν μέσα.