Δευτέρα 10 Μαΐου 2010

Fear Not




Fear Not Angel!!!!


Έλα στην αγκαλιά μου,
Μικρό μου.
Έλα κοντά μου.
Τα χέρια μου σου χαϊδεύουν τα μαλλιά
σαν κουλουριάζεσαι στην ποδιά μου.

Έλα γλυκό αγοράκι μου,
Κοιμήσου.
Άσε το όνειρο να σε ταξιδέψει.
Αφήσου.
Εγώ θα είμαι εδώ.
Κοντά σου,
Όσο η καρδιά θα αρμενίζει σε πέλαγα βαθιά..

Και σαν ξυπνήσεις
Θα σε πάω στην αμμουδιά.
Να παίξεις με την άμμο, τα βότσαλα,
Την μοίρα, τον άνεμο και τα όνειρα.
Και εγώ θα σε κοιτώ.
Παίξε αγοράκι μου.
Φτιάξε ένα κάστρο για μένα..
Θα κρύψω εκεί όλη την αγάπη μου για σένα.
Κι αν το πάρει η θάλασσα, μην στεναχωρηθείς.
Γιατί τότε η αγάπη μου θα γίνει στάλα.
Θα λάμπει για πάντα κάτω από τον ήλιο
Και θα σκορπά χαρά..

Έλα τώρα.
Βράδιασε.
Έλα πάρε το χέρι μου και πάμε.

4 σχόλια:

BlackRose είπε...

Καλημερα απο Ελλαδα,αυτο που γραφεις ειναι πανεμορφο....
Ενα μεγαλο γεια απο ολη την ομαδα του Στάλες στο γαλάζιο

verseau είπε...

Είναι το πιο ακόλαστο ποιημα που έχω διαβάσει....γεμάτο σεξουαλικά υπονοούμενα!!!:-P :-P :-P :-P

Neraida είπε...

BlackRose, καλωσόρισες στη σελίδα μου!
Φιλιά πολλά στην Ελλάδα.

Verseau,
έχε χάρη που το λατρεύω το συγκεκριμένο ποιηματάκι.... αλλιώς θα άκουγες! ;-)

Menelaos Gkikas είπε...

Τα είπες όλα αγάπη μου. Κινητό εμπόριο...!! ;)